Varför Blogg!?

Hej och Välkommen till min blogg!

Som är väldigt ny... Det är Patricia Törnros även kallad pattis som har fixat designen på bloggen, men jag tror inte den är riktig klar än.. Ni får vänta och se:)

Varför ska jag skriva blogg!?
Jo jag bestämde mig för att skapa en blogg för att andra ska kunna läsa vart jag befinner mig och vad jag hittar på för äventyr;)

Och jag lovar, det kommer bli spännande! Om den är tråkig så är det ju enkelt, då behöver ni inte läsa bloggen:P

Annars är jag en helt vanlig skidtjej som gillar att ha rolig! Mitt motto, " Man lever bara en gång"
Jag är 19 år och har för tillfället ett bra liv:)
Sommaren är bra härlig med massa barmarksträning och självklart steeek på stranden...

Men som sagt jag är en Alpinist och väntar såklart efter den första snön:)
En ny säsong drar snart igång och förhoppningsvis blir det en väldigt bra vinter utan skador...

Nää, jag ska inte bli så långvarig i mitt första Blogginlägg, men nu har jag gjort bloggpremiären vilket känns skönt.. hehe!

Fortsättning följer...

Be fast or be last
//Virre



Kommentarer
Postat av: ASL

Bra Virpan!. Längtar till att få läsa våran oförglömliga resa! :P

2008-07-17 @ 17:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0