Gogglebränna!?

Efter en lång dag på jobbet är jag nu väldigt trött... Dagen har varit bra och tro de eller ej så blev de sol idag med. Nu har gogglebrännan blivit ett faktum. Det ser ungefär ut som om jag är skitig i ansiktet... men jag har hellre gogglebränna än att bli blind. Solen är otroligt stark på glaciären.Vi har åkt Super-G idag och det gick bra vi åkte först lite friåkning sen blev de bana på en gång, snabba puckar. Efter att ha skakat av sig ringrosten så kändes de ganska bra:) fram till 12 åkte vi fart och därefter fikade vi och bytte om till slalomutrustningen. Slalomen började hårt och första åket skulle vi åka race i en kortkäpps bana bara för att känna att vi inte har glömt bort hur man gör.. det var lite roligt har aldrig börjat slalomsäsongen så:) när klockan närmaste 1400 så drog vi ner till hotellet för lunch. 

Vid 16 00 åkte vi till Lom och körde fys som idag blev snabbhet/spänst, balans och fotboll. riktigt roligt:)
Efter de var det de vanliga, mat i massor och möte. 

Nu på kvällskvisten har jag och kajsa återigen sätt en film, idag blev de en skräckis.. aah otroligt scary! men den var ganska bra!

Börjar bli lite trött det blir långa dagar..
Nu ska jag sova igen! 

Gonatt!
//Virre




    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0