Road Trip!

I helgen har jag varit i Örebro och hälsat på min syrra Marie och Magnus och lille Wilmer:)
Jag fick sällskap av Maja och det var väldigt skönt så slapp jag åka bil själv.
Det var otroligt kul att hälsa på dem och Wilmer har vuxit mycket sedan sist. Jag trodde jag skulle kunna få ha en vilohelg men det blev det inte. Wilmer som fyller 4år den 22 aug slog upp ögonen 06 30 och han var då pigg. Själv var jag helt död den tiden på morgonen likaså Maja.

Det roligaste på resan var helt klart att åka vattenskidor:) wiie, det var ett år sedan sist men efter att ha skakat av sig rosten så var det oroligt roligt! Jag och Maja åkte också ring, jag tror ringen var gjord för en person men vi hoppade på och båda var livrädda.. men det var hur roligt som helst, vi skrattade konstant!

ett bra sällskap gjorde det till en toppenhelg, med mycket skratt och prat! Det var jättekul att träffa syrran igen och Magnus o såklart Wilmer.:) Hoppas vi ses snart igen!

När söndagen kom så åkte jag och Maja vidare till Stockholm. Maja skulle åka hem till Sundsvall med tåget och jag skulle stanna på Bosön för att träna i två dagar.

På Bosön är det alltid hård träning och nu när jag var där så var det stora stjärnor som Powell och Bolt som sprang inför DN-galan. WOW säger bara jag! Själv skulle jag köra ett springtest på morgonkvisten och kände mig hyffsat underlägsen när världens snabbaste män springer alldeles på sidan om. Jag kände mest för att sjunka under jorden men det är ju trots allt inte sprint jag ska bli bäst i... (tur de)
Men det var roligt att se:)
Jag hade tänkt att skriva att jag var snabbare än killarna men vem skulle tro de!? så jag får väl fortsätta att drömma om det istället...;)

Efter två intensiva dagar tog jag bilen och drog hem till Sundsvall.. Jag tänkte stanna i stockholm för att se DN-galan men jag kände mig trött och ville hem.. det får helt enkelt bli någon annan gång!

 ♥  ♥  ♥

Våga leva i nuet!
//Virre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0