Sommar

♥ Sommar 2008

Jag börjar med första äventyret som tog mig ända till Spanien.. 
Jag och Maja tog vår årliga resa till en sommarparadis, med massa sol och bad! underbart att få känna sol på kroppen åtminstone en vecka om året:) Vi hade det otroligt bra och det är ett ställe jag ska åka tillbaka till!
Ett fantastiskt bra sällskap med mycket skratt och minnen gör att man längtar tillbaka! 
Ja det är nog bara jag och Maja som förstår hur roligt det var!
Veckan gick fort och jag hann knappt blinka så var semestern borta och jag var tillbaka till vardagen!
Men som sagt minnen försvinner aldrig:)

            

Efter semester började träningen.. han inte vara hemma mer än två dagar innan gatufesten drog igång.. Dock gick jag bara en dag på stadsfirandet. Jag kände att det räckte för mig:) Men det var roligt och jag såg några artister, bäst för kvällen var helt klart The Ark. Strålande framtränande! Roligt var också badet innan hos Sara Hjertman:) Volleybolldrottningen även kallad!

Nu har jag bara skrivit om nöjen och härligheter... men tillbaka till den normala vardagen så tränar jag 2 pass per dag och försöker hitta någon slags form:)
Jag har varit på bosön och tränat, vilket jag tycker är väldigt bra och ger mig otroligt mycket! Jag har alltid tyckt det är roligt att träna och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan träning... :)

Nu har jag berättat en liten del vad jag gör på sommarhalvåret... men fortsättning följer. 
Nästa gång ska jag berätta om Min och Annas snabbvisit till Österrike över en dag. Även fast det var kort och intensivt var det en händelserik resa med mycket skratt!

Se framåt inte bakåt
//Virre







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0