Juvass

Efter en lång dag i bil är jag äntligen framme i Juvass, Norge. Det har varit en tråkig dag, jag har sett bilar,väg,natur och film! Bilfärden blev inte bättre när det var 30 grader varmt ute hela vägen och strålande sol:) En dag som denna skulle man vilja steeka på playan! 

Just nu sitter jag på hotellrummet med Kajsa och filosoferar om livet! Har precis packat väskan inför morgondagens skidåkning:) Det ska bli otroligt kul med premiär! I morgon blir det friåkning på storslalomskidorna:)
Enligt väderprognosen så ska det bli jätte bra väder i morgon. Men jag vill gärna har det lite kallare när man åker skidor, det blir så varmt med hela skidutrustningen på!! 

Nä nu blir det en film innan sov dax. Träningen börjar kl 9 imorn i backen!

Tack för en fin dag igår tjejer, det måste vi göra om:)

// Veronica Smedh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0