Härlig dag!

Idag har jag varit ute på havet hela dagen och haft det skönt! Men klarblå himmel åkte vi ut med saras båt och glassade runt norrlands hawaii. En dag som denna är lätt räknade på ett år! så himla härligt!
På kvällen så kom pattis, emilia och maja till mig så hade vi en grillkväll och tjejsnack!
Det var jättetrevligt. En bra dag helt enkelt!.

Har inte tid att skriva så mycket för jag åker iväg tidigt imorgon bitti. Jag ska till juvass för att känna på första snön!:) det ser jag fram emot! Det ska bli härligt att testa nya skidor och träffa på gänget igen!
Nu måste jag sova!

Ta vara på tiden för den går otroligt fort:) snart är sommaren slut!
//Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0