Första dag på snö och 30+

Värmeböja på fjället! Jag tror jag aldrig ha åkt skidor när de är så varmt som det var idag. Det var fruktansvärt varm, men det var ändå lite glassigt! Det var väldigt kul att åka skidor igen, när man väl står på skidorna så känns det som man inte har gjort nått annat:)

Vi har bara åkt friåkning idag och snön var mjuk men det blev bra när vi saltade. Jag hade dock ont i fötterna av mina nya pjäxor.. men det blir väl bättre med tiden!
Efter dagen på fjället var vi ute och sprang en tur, var fortfarande väldigt varmt ute. Det kändes ungefär som om jag sprang på hawaii, inte för att jag ha varit där men jag skulle kunna tänka mig de;)

Nu ska jag packa och gå och sova, det är ju trots allt en dag imorn med!
Här är allt toppen
skidor är ju livet:)

//Virre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0