Definitely Mabey

Nu sitter jag här igen och skriver blogg. Jag vaknade kl 07 30 imorse och vi åkte till backen 08 20 redan då var det klarblå himmel och strålande sol. 
Kan de bli nå bättre? Jo om man skulle klaga så är de lite för varmt här för att åka skidor... jag menar 18 grader i backen? är de normalt.. nja! Men jag njuter av varje ögonblick jag får stå på skidorna. Det är skönt att vara skadefri, stark, pigg, glad :) allt blir så mycket lättare. 

VI åkte några timmar i backen innan vi tog fika sen tog vi på oss laggen och körde ett tag till innan vi åkte hem vid 13 45. För lunchen serverades kl 14 00 på hotellet. Det går fort fram och redan idag har jag åkt storslalom bana. Det var väldigt kul men dock lite mjukt:) Dagen fys var styrka, ben+bål. Förutom att ha tränat hela dagen så har jag ätit mat, en massa mat = frukost,fika,lunch,fika,middag,fika. Just nu känner jag mig som en stor matkvarn!

Solen är stark och den tar mycket på fjället och det känns att man blir trött efter en lång dag. Imorgon ska vi fortsätta åka storslalom och lite mer bana. 

Jag och Kajsa ska nu se på en film "Definitely Mabye" Hoppas den är bra.

Solen steker för tillfället underbart på Juvasshytta.
                  


Soliga hälsningar Veronica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0