WOW lucky number 13

Vilken dag för Veronica Smedh, jag är supernöjd men min prestation:)
Första åket kändes bra lite safe i branten men i de stora hela var de kalas och att ligga 19 efter första åket, det var då redan personbästa för mig. Sen att jag lyckades göra ett bättre andra åk gjorde hela dagen till en stor glädjestund i min lilla karriär. Att jag slutade 13 till slut var helt otroligt! 

Det känns nästan som jag fyller år idag, många sms ifrån snälla människor som har grattat till framgången har gjort min dag idag:) så tack allihopa, de värmer fint om hjärtat!!:)

Frida fyller 23 år idag en härlig brud i sina bästa år, i morgon kommer de smälla under hennes skidor! För hon är laddad!
GRATTIS Fridan!!

Nu ska jag gå och njuta av min dag och sen måste jag börja ladda inför morgondagens slalomtävling, slalomen har gått lite bättre på träning på slutet men jag är inte riktigt nöjd med den. Men hoppas vinden vänder i morgon!

Sen åker jag hem till Östersund för några dagar där sen blir de läger i åre och vem vet, kanske till och med ett fis race där!
Efter de är de GOD JUL!
Håll tummarna inför morgondagens slalomtjejer!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett stort grattis till dig Veronica

Tusen kramar Mamma, Pappa,bamsen

2008-12-13 @ 21:19:25
Postat av: stig och lena h.(krick)

Du är duktig du, Virre!

Lycka till i fortsättningen, snart kommer första poängen i slalom också.

God jul

önskar Hultdinarna

2008-12-14 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0