Tjejkväll!

En dålig uppdatering ifrån min sida på bloggen, jag ber om ursäkt för de!
Just nu befinner jag mig i Östersund, här är de otroligt fint just nu! Riktig julstämning men massa snö och så har jag hört jullåtar! Vackert!
Jag har haft svårt att ställa om tiden nu när jag är hemma, jag är vaken på kvällen och sover länge på morgonen! Inte bra och jag ska försöka lägga mig snart för imorn måste jag kliva upp tidigt!! Jag har bestämt date med krickon och sara på gymmet kl 9, så imornbitti är min bästa vän väckarklockan. 

Kanske går förbi skidskyttet imorn också, kolla lite och hejja!

Vad har jag gjort idag då?
Jo jag vaknade sent, kl 11 sen åt jag en frukost och kollade lite på tv efter ett tag tog jag mig i kragen och började som smått packa upp mina kläder som låg helt utspridd över hela golvet som en mjuk stor matta. Det var sååå roligt att ta tag i de;)
Sen kom Sara och i gick och handlade lite julklappar, köpte en fin sak till mormor! Hade värsta presenten till min kusin men det var såklart slutsålt! Efter några timmar på stan så bytte vi om och gick och körde ett pass på jocks eller som de nu heter Gold´s gym, men jag kommer kalla de jocks tror ja! Intervaller blev de och det var både jobbigt och kul, länge sedan det blev ett intervallpass:) 
Gick hem och duschade och lagade mat med tjejerna hemma hos mig Sara, Erika och Krick. Jag bjöd på tacos!!
Sen kollade vi idol och självklart hejjade vi på tjejerna i Lake Louise, bättre lycka imorn!! jag håller tummarna!!
Riktigt trevlig kväll har jag haft iallafall, tack!

Nu ska jag städa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0