Sista dagen under året 2008

tvåtusenåtta är ett år där många har upplevt, glädje, värme, kärlek, hat och förtvivlan... ett år som säkert har inneburit saknad av någon anhörig. Själv har mitt år inneburit en hel del, jag ska härmed ta upp mina höjdpunkter för året och säkert kommer jag ha glömt någonting som har varit extra speciellt, men här är en lista som jag kommer på just precis nu:

HÖJDPUNKTER:)
♦ Pallplatser i Europacupen i slalom 2, 2, 3, 3a 
♦ Totalt 3.a i Slalomcupen i slalom.
♦ 22:a I Zagreb WC slalom.
♦ Tour med Åhman.
♦ Studenten och Skivan men alla vänner.
♦ Semester med Maja.
♦ Sommaren överhuvudtaget hemma, Båt med Sara, volleyboll och sol å självklart bad.
♦ Träningen på Bosön.
♦ Resan till Nya Zeeland och mitt bungyjump!!
♦ Födelsedagen 20 år den 8 oktober.
♦ Sölden 19 plats i GS mitt första poäng i WC storslalom.
♦ Östersunds gänget.
♦ 13 platsen i La Molina Spanien i WC GS:)
♦ Livet i laget, vilket gäng!
♦ Julen md familjen, mamma och pappa betyder mycket.
♦ Nu ska ju nyår bli en av höjdpunkterna, let´s goo Frida!:)

Jag har säkert som jag sa ovan glömt massa saker som har gjort mig glad under året. 
Tack alla!!
Den sorliga sidan av året var när min morfar gick bort... Han saknas självklart. 

Ta vara på sista kvällen de här året och kom ihåg alla glada minnen som har fått er att uppleva glädje. 
Så välkomnar vi självklart 2009!!

Boken som jag läser heter "storlek 37 och är en roman av Denise Rudberg" Har nu kommit till sidan 197 och den är hela 336 sidor lång.. snart är målet kommet:)

Gott Nytt år på er alla!


Kommentarer
Postat av: Annapanna

vilken writer du har blivit! kul å läsa! gott nytt år nu! kör hårt med boken, du ska få låna en ny av mig när du kommer hem ;)

2008-12-31 @ 12:14:07
Postat av: MAMMA

Ja året 2008 har snart passerat tänk vad mycket som hänt detta år, gott nytt år på dig, tusen kramar

Mamma,Pappa, bamsen.

2008-12-31 @ 16:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0