Semmering

Jag är en dålig förlorare... Jag hatar att inte kvala på tävlingar. De känns helt meningslöst och man vill göra om varje sväng man har åkt några minuter innan. Men vad gör man om de redan är gjort, ska man blåsa bort de som ingenting har hänt eller ska man lära sig av misstagen eller ska man bara gräva ner sig? Jo jag tycker såhär:
Det är okej att vara sur ifrån en början men vad har man egentligen med sig utav de? Ingenting, de gör bara att folk runt omkring dras ner i skiten och blir bittra. Jag kan erkänna att jag blev bitter efter åket när det stod klart att jag blev 32/33. So what!? alla dagar är väl inte på topp eller. Nä men jag tycker helt enkelt man ska lära sig utav de man gjorde och de i sin tur leder till att man det bättre till nästa tävling. 

Nu börjar jag smälta min dag iallafall och ta med mig de bra partierna ifrån min åkning. Sen ska vi ha lite träning innan nästa tävling så kommer de här bli kanon. För jag är laddad ingen fråga om saken... jag vill verkligen åka fort och de visade ju Lara Gut idag hur man gjorde! Vilket andra åk!!

Imorgon är de slalom och då ska jag verkligen gasa och göra mitt bästa. Jag har inget att förlora utan bara att vinna:)
Jag är laddad!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till i morgon, tusen kramar, mamma, bamsen, vi håller på dig.

2008-12-28 @ 20:04:22
Postat av: Anonym

Näe, int ska man va bitter heller =)



Ska hejja på dig imorn =)=)Lycka till!!!!!



/Sariz

2008-12-28 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0