Salzburg

En otroligt fin dag har speglats sig över alperna, strålande sol och gnistrande kyla.
Vi åkte igår efter tävlingen i Semmering som för övrigt inte blev någon trofé för mig del, men skam den som ger sig.
När vi kom fram vid 12 tiden på kvällen var jag ganska trött och sliten och då somnade jag som en stock här på hotellet. Alla vägar bär till rom är en ordspråk som har speglat sig länge runt om i världen, men ack vi hamnade  i Salzburg som är en otroligt vacker stad som jag starkt rekommenderar den som vill på semester och vill uppleva lite kultur:) 

Tänk vad tiden går fort och i morgon är de faktiskt nyår och då ska vi säga hejdå till 2OO8 och välkomnar därefter 2OO9. Jag kanske tar och skriver en rad om årets höjdpunkter lite senare här:) Vore ju trevligt att dela med mig om de. 

I dag har Jag, Maria, Tessan och Anja med besättning tränat i Reiteralm.
Det har varit rull snö och inte vidare bra underlag, med de är bra att träna de också. De blir man bara stark av!

Snart lär vi åka in till Salzburg och äta en delikat middag.
Nu kom jag på vad jag skulle berätta:
Jag, VERONICA SMEDH läser för tillfället en bok, jag har läst en bok av fri vilja i mitt liv innan den här boken som blir min andra bok. 
Ja jag tycker jag är otroligt duktig som nu har kommit ca 18O sidor i boken... ja ibland blir man ju imponerad av sig själv;)

Nu ska jag gå och klä om inför kvällens middag.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nicke nyfiken

Vad är det för bok då?

2008-12-30 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0