Östersund

Äntligen har jag kommit hem till min lägenhet, skönt!
Kom hem sent igår kväll och idag har jag inte gjort så mycket alls, jag har varit och handlat mat:) 
Gott att laga egen mat och inte äta ute hela tiden. Resan hem gick bra men det var lite segt, de tog trots allt hela dagen att komma hem. 

Idag har jag vilodag och ska gå på stan med Sara och kolla vad Östersund har att erbjuda, jag vill köpa en nyårsklänning:)
På fredag åker jag upp till Åre på träningsläger och kanske till och med dyker upp på fistävlingen, vore jätte skoj att tävla lite på hemmaplan. 

Nu börjar jag längta till julen, tänk all julmat och levande ljus med en fin dekorerad gran men julklappar som bara ligger där och väntar på att öppnas...
Julen är en härlig tid som kommer och går en gång om året. Tiden går fort och de gäller att ta vara på tiden. De jag försöker säga med de är att ÄT MYCKET GOD MAT:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0