La Molina, Spanien

Hola Hola Spanjorer!
Ifrån en kontinent till en annan har jag nu hamnat i La Molina. En skidort ca 1,5 timmar ifrån Barcelona. 
Hur som helst är det enligt mig typiskt spanskt här, vet inte hur jag ska förklara de men jag tycker de ser väldigt spanskt ut i skidområdet såsom hotellet. :)
Idag har vi åkt hangåkning i race backen, underlaget var lite svårt idag men lite småknölar lite här och var. Men jag tror att de kommer bli bra imorgon med lite käppar i backen och så har säkert spanjorerna sladdat i backen:)
GRATTIS säger jag också till Therese som fyller år idag, vi fick en cholkadtårta till middag! MUMS! 

Team Sweden ser ut som följande den 13 dec:
nr 9 - Maria
nr 12 - Anja
nr 25- Jessica
nr 37- Therese
nr 41- Veronica
nr 47- Frida

Ett riktigt girlpower! 

Nä nu är de bara att packa väskan och sova gott sen kommer man vakna upp till en perfekt dag med sol;) 
Imorgon smäller de kära läsare!
Jögga, Andy, Dess och Otto är ju hur taggade som helst! På tala om Målmicke och de andra tränarna! Shit pommes!
Dream team is on the way to victory!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till gumman,

Mamma,Pappa,Bamse

2008-12-12 @ 21:41:44
Postat av: krick!

Bra jobbat Virre! Gasa på imorrn också nu...!

2008-12-13 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0