bussblogg

Nu sitter jag och Andy i bussen påväg till Trysil.
Utanför dörren är de ca 18 minus grader så jag känner verkligen inte för att sticka ut fötterna i den kylan! 
Vi sitter och lyssnar på radio och känner lugnet , det är ju en bra bit till norskafjällen! VI stannar nog och äter en mumsig matbit i Sveg sen drar vi vidare och vi beräknar ankomst till Trysil kl 22 om allt går bra:)
I morgon ska vi träna slalom och storslalom, de ska bli kul att träna lite nu innan spanien! 
Börjar få tillbaka dygnsrytmen igen eller i alla fall hoppas jag på de, har varit lite tufft den här veckan. Jag har varit svinpigg på kvällarna/nätterna och sovit som en stock på morgonen.

Nu ska jag fortsätta ha tråkigt i bilen, kanske blir en film, snacka lite, sjunga lite! Försöka fördriva tiden på bästa sätt! Har man tur eller ska man säga otur kanske vi ser något exotiskt efter vägen.

Ha en trevlig söndagskväll allihopa! 
Njut av vinterns härliga vita färg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0