Barcelona

Nu är vi påväg hemåt ifrån en mindre lyckad slalomdag för mig. Men idag försökte jag ändå satsa och ge järnet, jag fick då lite missar efter vägen och tillslut så vet jag inte riktigt vad som hände, blackout!? Jag brukar ju aldrig köra ur!
"men jag är int bitter" som robert gustavsson skulle säga, de kommer flera tåg och man får inte haka upp sig på en urkörning. De gör väl alla någon gång och det är bättre att gasa än att hålla igen. De har mina tränare försäkrat mig om och de kommer kasta skruvjärn efter mig och jag som någon gång denna säsong ens tänker tanken i att fega.
Nä nu måste jag ju skriva att jag INTE är en fegis i vanliga fall:) Det är bara så att det inte har gått så bra på träning självförtroendet i slalom har hamnat lite i kläm! Men som sagt efter regn kommer solsken och tur är väl de:)
KEEP ON ROCKING!

Min tripp till Spanien blev lyckad och resulterade till mitt bästa resultat i GS genom tiderna, har bara en kommentar till de:
-JAG VILL HA MERA!!
Sen så kommer vi till slalomen som jag börjar känna inombords att de är på gång inom en snar framtid, lite mer träning och tävling på de här så!

Nu längtar jag till Östersund där Sara ska hämta mig på flyget, sen ska de bli himla kul att komma upp till Åre på träningsläger!! JAVOLL som tyskarna hade sagt.

Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Tommy & Siv i Falun

Grattis Virre till nr 13

Bra gjort, nu kommer placering i slalom oxå.

2008-12-15 @ 07:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0