top of the line

Några säger att livet är bra gött att leva, och jag håller med! Vad står emot en fin dag på fjället där solen lyser rakt in i själen och ner i skidorna. Jag pratar om perfektion. Dagens dag har varit just en sådan, jag vaknade i morse och kände att vilodagen igår inte riktigt blev en vilodag. Men jag lyckades samla ihop krafterna och gjorde det till något bra. 

Först och främst snackar jag om tävlingen med endast 12 startande!? 
-haha (ja, jag undrade också om det var en skämt)
Det blev en träningstävling för oss svenskar, med riktigt bra underlag och en fin backe:) 
min tid blev 1 min 12 sek och 34 hundradelar och lyckades vinna med den tiden. Jag är en stolt Veronica just nu ska jag tala om, för jag ha vunnit min första SG tävling i livet!! JAJJEMEN!! 

Så idag har jag åstadkommit en SG tävling + tillhörande friåk och så klart åk i uppvärmnings banan.
Efter tävlingen så drog träningen igång och nu snackar jag om GS träning. Det är väldigt roligt just nu att åka GS, skön känsla gör det till en fröjd att åka. Sen efter den friska förmiddagsstarten blev det dags för en god lunch på vår lunch ställe som serverar thaimat, mums!
några snabba andetag innan fysen drog igång, där vi joggade till en idrottshall på ca 25 min där vi spelade volleyboll i 1 timme. NORRLANDS laget vann, i from av Maria, Andy och lilla jag. 
Efter det har jag hunnit med, videotitt, dusch, middag, möte och allt som har därtill.

Nu börjar jag bli lite trött och klockan är runt 21 30 här, efter en lång och intensiv dag ska jag nu sova. Jag har ingen som helst tvekan om att jag kommer somna som en stock. 

Men imorn är det en ny dag med nya förutsättningar, och då drar vi till med en ny tävling! inte mindre än Storslalom:)
jag har nr 6 och det blir en ny träningstävling!:) med träning i mellan åken.

nu ska jag avsluta min dag med att försöka lägga ut lite bilder!
men jag tror jag knappt har varit med om något så segt internet... så bilder kommer när det kommer, har inte allt för mycket tid att vänta på att bilderna ska läggas upp på bloggen! så jag hoppas ni har tålamod mina vänner:)
GOD NATT! 

Kommentarer
Postat av: Mr G

Ja sa ju att du var bäst!! Så då var det bara bilderna kvar då.

33 points, bästa SG resultatet!! Kör hårt. MR G

2008-08-28 @ 16:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0