Queenstown

Hej igen!
Nu har vi varit i Cardrona och Wanaka en vecka. Skidåkningen har gått bra, det är fint väder och dagarna går som på räls. vi flyttade igår till Queenstown och här ska vi bo tills vi åker hem. Vi åker nu skidor i en skidort som heter Coronet Peak lite mer kuperat än i Cardrona. Idag var vädret inte det bästa, det var dimma vilket ledde till dålig sikt. Slalom stod på programmet, och nu när jag är hemma på hotellrummet så känner jag mig nöjd med dagen. Det är bra att träna med lite sämre förhållanden ibland också:) 

just nu är klockan 11 10 här och vi ska snart iväg och käka lunch i samhället, sen funderar jag på att skriva lite vykort kanske.... få se om jag har tid och ork:) 



Kommentarer
Postat av: Mr G

OK Virre, fina naturbilder men nu vill vi se några superbilder på din åkning. M.a.o. Vi vill se Virre åka.

Kör hårt, du är bäst. Hälsningar Mr G

2008-08-25 @ 21:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0